S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

someone told me i'm just insane ✌

Hej alla!
Ni vet ju att jag haft FLERA bloggar, men nu börjar jag om på nytt. 2013.
Innan allt börjar. 
Jag ska börja med att introducera mig själv. 
Jag heter Lucy Nord. 
Jag är sjutton år gammal. Föddes den tolfte Juni 1996. 
Jag bor i England. Mer exakt Rotherham. 
Jag jobbar på Urban outfitters och är frilanserande modell. 
Jag har blondt hår och lite blåa ögon. De skiftar beroende på ljuset.
Jag är cirka 174 centimeter lång. 
Jag är i ett förhållande med George Swain. Vi har snart varit tillsammans i tre år och två månader. 
Har gått catwalk en gång i mitt liv. 
Mina bästavänner heter Abigail och Jae. 
Jag är tredjedels Svensk, tredjedels Norsk och tredjedels Engelsk. 
Jag har väldigt blandad musiksmak. 
Lyssnar på allt som går bra. 
Ser ut så här för tillfället:
 
Min pojkvän ser ut såhär;
finaste någonsin måste jag bara säga!
Ska sluta blogga nu. 
xx
 
 
 


Är du en Stalker?:*

Vad heter du finis?


Vill du bli kontaktad när jag svarat?


Ska jag kika in på din blogg?


Kommentaren: