S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

I'm starving now ✌

Hallåsan!
 
Jag har inte sovit alls inatt! 
Har haft ångestattacker och mått allmänt dåligt. 
Men det har blivit bättre nu. 
Ligger och ser på film och äter chips. 
Är ganska tjock men skulle svälta annars. 
Lär faktiskt förbli telefonlös. 
Eller ja, en telefon har jag men ingen bra. 
Kommer påminna alla nu, och i alla blogginlägg till på fredag att ni ska smsa mig då! 
Ska åka bil hela dagen. 
Och kommer inte kunna blogga från den fredagen till på ungefär lördagen, söndagen på grund av att
vi ska på någon jävla resa utan internet och skit.
Den här filmen är alldeles strax slut, så filmtips, tack!
Funderar på att skaffa ask igen. 
Men vet icke. 
 
Jag saknar Nikolas och George. 
Nikolas bor i Norge och har inte pratat med mig på en vecka
George bor i England och har inte pratat med mig på en månad. 
OM man inte räknar med igår. 
Han skrev 
"Hi babe x
I miss you, when do you get home? 
I got a surprise for you babe. 
Kisses x"

Jag tror jag har den finaste pojkvän trots några snedsteg. 
Lär också göra en header då jag har mer lust och är mer cool. 
Men ska fortsätta se film! 
Ha det bra :) 
 
x
 


Är du en Stalker?:*

Vad heter du finis?


Vill du bli kontaktad när jag svarat?


Ska jag kika in på din blogg?


Kommentaren: