S
T
A
R
T
S
I
D
A
N

There's a girl in the window, tears rolling down her face ✌

Hallåjsan! 
Jag har nyss städat hela mitt rum. 
Med städat, så menar jag storstädat. 

Har faktiskt före och efter-bilder på det. 
Några bilder! 
 
Före
 
Efter
( Min fasters kompis är här på besök så ursäkta le dogs. )
Före
Efter
Före
Efter
Och satte upp några saker på hyllorna istället för tavlor. 
 
 
 
 
Städade samtidigt som jag lyssnade på One Direction och sånt. 
Borde packa för vi ska åka typ sex på morgonen idag. 
Jag vet inte ens vars vi ska så, så mycket koll har jag haha. 
Saknar Nikolas, min vän.
Förresten! Ni med KiK får gärna KiKa mig och sånt. 
Heter p0lart0rskn
-
 
Ni som läser min blogg, ska jag skaffa ASK? 
Kommer ni ens fråga frågor, haha?
Sitter seriöst på spelet som heter IMVU för att jag har så tråkigt.
Men jag lyssnar också på musik för jag kan.
Pratar med Norska snubbar för de är trevligare. 
"Svenskdamer: store patter
Norskdamer: vakkert ansikt
engelske: vet ikke"
hahah söt
-
Adam är min bästavän
Jag svär han är alltid vid min sida
Jag är alltid vid hans sida
Vi två forever svär
Bästa någonsin
-
Ska gå.

w/e
01 Augusti, 2013 - 19:28

Alltid.

Svar: Alltid
airplaness.blogg.se


Är du en Stalker?:*

Vad heter du finis?


Vill du bli kontaktad när jag svarat?


Ska jag kika in på din blogg?


Kommentaren: